Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ]

Zapraszamy na http://ForumTT.pl

Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor -> Gagarin PKP + !ANKIETA! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Jaką wersję lokomotywy ST44 kupiłbyś najchętniej
zieloną PKP z pierwszej dostarczonej partii - niezmieniona wersja pudła Tilliga
8%
 8%  [ 3 ]
zieloną PKP z pierwszej dostarczonej partii - usunięty tłumik na dachu (przy WYŻSZEJ CENIE!)
0%
 0%  [ 0 ]
zieloną PKP z pózniejszych partii - z przerobionymi na duze reflektorami (przy WYŻSZEJ CENIE!)
25%
 25%  [ 9 ]
zieloną PKP z późniejszych partii z zółtym przodem - z przerobionymi na duze reflektorami (przy WYŻSZEJ CENIE!)
41%
 41%  [ 15 ]
wersję prywatnego przewoźnika - niezmieniona wersja pudła Tilliga
13%
 13%  [ 5 ]
wersję prywatnego przewoźnika - z przerobionymi na duze reflektorami (przy WYŻSZEJ CENIE!)
11%
 11%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 36

PostWysłany: Śro 15:08, 15 Lut 2006
WojTTek
Założyciel Forum TT

 
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





grzesiu tylko prosimy:
tak w rozsądnych cenach !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:06, 16 Lut 2006
Tomas Rejl
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hradec Kralowe





W przypadku warunku, ze chcemy dotrzymac dobra cena u ST44 "Gagarina", ktora bede ciekawa dla wiekszoscy TT-fanow (do 400 zlotych), sa 2 kompromisowe mozliwoscy produkcji tego modelu:

1. ST-44 z pierwsziej serii z polowy lat 60-tych.
ST44 001 ciemno zielona, zolta kreska, male reflektory, no kompromisowo
jest inny dach

albo

2. ST-44 w pomalowaniu od 1988 roku - zielony, zolta boczna kreska i zolty
przod lokomotywy. Dach +/- odpowiada, no kompromisem tu sa brakujace
wiadra. Przy cenie do 400zl mysle, ze to nie tak zly kompromis. Wiadra mozna
przypadkowo dorobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:15, 16 Lut 2006
Witek M.
Zawiadowca

 
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Goclaw





Tomas Rejl napisał:
[...] Wiadra mozna dorobic.

Wiadra TRZEBA dorobic. One kompletnie zmieniaja wyglad lokomotywy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:22, 16 Lut 2006
Tomas Rejl
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hradec Kralowe





Tak, tez mysle, bo bez wiader to nie jest typowa ST44. Produkuje ktos wiadra? Tu chodzi o cene i nie ma ses robic dla 50 sztuk nowe formy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:25, 16 Lut 2006
Witek M.
Zawiadowca

 
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Goclaw





Bylo cos takiego: http://www.forumtt.fora.pl/viewtopic.php?t=495
Ale szczegolow nie znam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:31, 16 Lut 2006
Tomas Rejl
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hradec Kralowe





Dzieki. I co zrobic ST44 bez wiader (z powodu ceny do 400zl.) i dogadac sie z "pamelar", ktory by dodatkowo oferowal wiadra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:34, 16 Lut 2006
TomekW
Zawiadowca

 
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań





Ja odpowiem za siebie - bez wiader nie kupię.
Z wiadrami raczej tak, nawet za wyższą (oczywiście w granicach rozsądku) cenę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:35, 16 Lut 2006
Tomas Rejl
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hradec Kralowe





Jest tez mozliwosc zorganizowac z "pamelar" klubowy WORK-SHOP. Trzeba se z nim dogadac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:37, 16 Lut 2006
Witek M.
Zawiadowca

 
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Goclaw





Tomas Rejl napisał:
Dzieki. I co zrobic ST44 bez wiader (z powodu ceny do 400zl.) i dogadac sie z "pamelar", ktory by dodatkowo oferowal wiadra.

To nie z Pamelar'em tylko a APM (Shepard?). Poszukam maila. Jak dla mnie ST44 z zoltym czolkiem i bez wiader to jeszcze wieksza kicha niz ten wagon pocztowy. Wiadra musza byc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:56, 16 Lut 2006
miki
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków





coś mi się obiło o uszy, że Shep. ma zamiar zrobić to samo co w HO czyli kompletne czoło poniżej linii okien oczywiście z wiadrami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:31, 16 Lut 2006
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





DBv napisał:
Ale jeżeli on sie pojawi i nie będzie jakichś poważnych błędów (tzn np zamiast ciemnej zieleni pojawi się zieleń soczysta jasna Smile )

Zeby bylo ciekawiej fabryczne malowanie ST44 wcale nie bylo takie ciemnozielone. Zreszta popatrzcie sobie na rysunki K. Wisniewskiego w KMIDzie 1(3)/2001.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:33, 16 Lut 2006
z_Gdyni
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Czyli to może byc kolor zielony ciemny RAL 6029 ? Bo taki chyba jest zalecany do malowania lokomotyw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:58, 16 Lut 2006
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





z_Gdyni napisał:
Czyli to może byc kolor zielony ciemny RAL 6029 ? Bo taki chyba jest zalecany do malowania lokomotyw.

Obecnie jest, ale w latach 60. lokomotywy elektryczne a takze i spalinowe najwyrazniej malowano nieco jasniejsza farba. Jej barwa byla przesunieta w kierunku jasnej zieleni RAL6018.
Ciemniejsze malowanie ST44 na pewno wystepowalo po 1987 roku, wraz z zoltymi czolami.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:02, 16 Lut 2006
kolejarz
Konduktor

 
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź





To może jednak prywatnego przewodnika....
Nie ma takiego problemu co do koloru...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:14, 16 Lut 2006
DBv
Moderator

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wien Hernals





z_Gdyni napisał:
Czyli to może byc kolor zielony ciemny RAL 6029 ? Bo taki chyba jest zalecany do malowania lokomotyw.


Czym dłużej sie nad tym zastanawiam, dochodze do wniosku, że najspokojniej byłoby chyba zostawić 6029...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gagarin PKP + !ANKIETA!
Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin