Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ]

Zapraszamy na http://ForumTT.pl

Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor w skali 1:1 -> SKM Warszawa - ktoś coś rozumie ? Idź do strony Poprzedni  1, 2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 8:55, 08 Gru 2005
wski
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKM Gdynia





Czołem Panowie!
ciekawe, czy wiecie, ale tabor SKM W-wa został zbudowany na ramach z mojego SKM (o to m.in. była "burza styczniowa" i próba rozwalenia nas) - pisała np. Polityka, z tego też powodu, mimo, że liczne lokomotywy PKP Cargo rdzewieją po krzakach, prywaciarze muszą sprowadzać różne, (nieraz świetne) nietypowe serie zza granicy - ot, polityka...
tymczasem NEWS: Centrala zgodziła się na wejście Urz. Marszałkowskiego Pomorza do SKM z udziałami za 4 mln zł. na nabycie 9 zespołów trakcyjnych DB BR 624 ...może być znowu ciekawie i głośno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:19, 08 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





wski napisał:
Czołem Panowie!
ciekawe, czy wiecie, ale tabor SKM W-wa został zbudowany na ramach z mojego SKM

Swoja droga Newag kupil, jak sie nie myle, 4 a zbudowal 6 EZT-ow Shocked
A za chwile, jak dobrze pojdzie beda budowac 7., dla Krakowa na pociag "papieski", kursujacy miedzy Lagiewnikami a Wadowicami.
Cytat:
(o to m.in. była "burza styczniowa" i próba rozwalenia nas) - pisała np. Polityka, z tego też powodu, mimo, że liczne lokomotywy PKP Cargo rdzewieją po krzakach, prywaciarze muszą sprowadzać różne, (nieraz świetne) nietypowe serie zza granicy - ot, polityka...

W Niemczech tez tak bylo, ale do czasu. teraz DB moze zlomowac tabor dopiero, gdy nikt go nie bedzie chcial kupic.
Cytat:
tymczasem NEWS: Centrala zgodziła się na wejście Urz. Marszałkowskiego Pomorza do SKM z udziałami za 4 mln zł. na nabycie 9 zespołów trakcyjnych DB BR 624 ...może być znowu ciekawie i głośno

Ciekawe czy uda sie dojechac nimi do Kartuz?
A dzis Koleje Mazowieckie prezentuja na W. Wschodniej swoje wagony motorowe do obslugi m. in. linii Tluszcz-Ostroleka i Tluszcz- Legionowo.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:13, 08 Gru 2005
wski
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKM Gdynia





hej, zespoły 627 i 628 też były w naszym zasięgu, oglądałem je i mam zdjęcia z Kempten, jeśli chcesz do Kdid, ale właśnie KM był tu szybszy, bo nie musiał czekać na łaskę Marszałka,
pozdrawiam,
tekst o TTaurusie na ukończeniu, czekam na aparat z naprawy (kurde znowu!)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:24, 08 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





wski napisał:
hej, zespoły 627 i 628 też były w naszym zasięgu, oglądałem je i mam zdjęcia z Kempten, jeśli chcesz do Kdid, ale właśnie KM był tu szybszy, bo nie musiał czekać na łaskę Marszałka


Pewnie ze chce

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:53, 08 Gru 2005
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





A co z zakładami PESA - pamiętam jak testowano zespół elektryczny i pojedyncze jednostki dla WKD W-wa. Jak sprawa wygląda na dzień dzisiejszy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:51, 08 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





maciej_kolej napisał:
A co z zakładami PESA - pamiętam jak testowano zespół elektryczny i pojedyncze jednostki dla WKD W-wa. Jak sprawa wygląda na dzień dzisiejszy?


PESA ostatnio zajela sie "tramwajami' czyli EN81 dla Malopolski i Swietokrzyskiego. A jesli chodzi o EN95, to ewentualny przetarg i zmiana taboru bedzie mozliwa po calkowitym przejeiu WKD przez konsorcjum samorzadowe. Prototyp, czyli EN95-01 ostatnio jest w ruchu.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:19, 09 Gru 2005
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





Widać że na rynku kolejowym "robi się" tak samo jak na rynku tramwajowym. Wysłużony tabor niemiecki zalewa a może raczej łata dziury w taborze niestety nowocześniejszym od rodzimego. Z naszego punktu widzenia jest ciekawiej i barwniej.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:51, 16 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





Wlasnie ukazal sie Swiat Kolei 12/2005. A w nim artykul o SKM-Warszawa pisany przez jedna z najlepiej poinformowanych osob w tej sprawie: przez Rafala Wodzickiego pracujacego w SKM-W, nad wprowadzeniem do ruchu jednostek 14WE.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:01, 16 Gru 2005
TomekW
Zawiadowca

 
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań





maciej_kolej napisał:
Widać że na rynku kolejowym "robi się" tak samo jak na rynku tramwajowym. Wysłużony tabor niemiecki zalewa a może raczej łata dziury w taborze niestety nowocześniejszym od rodzimego. Z naszego punktu widzenia jest ciekawiej i barwniej.


To co napisze może nie jest poprawnie politycznie - ale jestem za jak najszerszym wejściem (w chwili obecnej) używanego taboru z "zachodu" na nasze tory.
Tak jak używane wagony tramwajowe uratowały komunikację tramwajową w wielu miastach (m.in. w Poznaniu tylko dzięki zakupom używek jest rozsądny takt), tak w obecnej sytuacji PKP tylko wprowadzenie taboru tańszego w eksploatacji może ocalić wiele nierentownych linii.
Niestety trzeba zdać sobie sprawę że na nowy tabor samorządów ani PKP najzwyczajniej nie stać, a za cenę jednego nowego wagonu można kupić kilka (czasem naście) używanych, które na ogół są w lepszy stanie (i bardziej nowoczesne) od obecnie używanych na PKP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 3:27, 17 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





TomekW napisał:
To co napisze może nie jest poprawnie politycznie - ale jestem za jak najszerszym wejściem (w chwili obecnej) używanego taboru z "zachodu" na nasze tory.

Jezeli dzieki temu uda sie ozywic nieczynne albo nie uzywane w ruchu pasazerskim linie, to tak.
A tymczasem Koleje Mazowieckie kupuja tez uzywany tabor z... tym razem z Trojmiasta.
Padlo na obydwa EW60 z SKM. W niedziele wiecozrem opuszcza Gdynie. Do naprawy trafi najprawdopodobniej do Newagu. Najbardziej bym sie jednak ucieszyl z EW58, ktore byly specjalnie projektowane dla WWK. Jednaj narazie SKM trojmieski, tych EZT sprzedawac nie zamierza.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:15, 17 Gru 2005
WojTTek
Założyciel Forum TT

 
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





Ja najprawdopodobniej tam będę więc możecie liczyć na relację Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bhp (Bipa) w Warszawie
PostWysłany: Pią 2:49, 23 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





Komunikat prasowy KM:
21-12-2005
Komunikat prasowy

W związku z licznymi reklamacjami, dotyczącymi nowego rozkładu jazdy „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. pragne Państwa poinformować o działaniach podjętych przez Zarząd Spółki w celu poprawy ww. rozkładu jazdy:
• od dnia 14 grudnia, pociąg nr 5122, kursujący w szczycie porannym na szlaku z Ciechanowa do Warszawy oraz nr 1537 z Warszawy do Ciechanowa w szczycie popołudniowym, zwiększono zestawienie z 1 EZT do 2 EZT,
• od 19 grudnia zostały uruchomione dwa pociągi w relacji:
Warszawa – Legionowo – Warszawa oraz Warszawa – Siedlce –Warszawa, które znacznie poprawiły warunki podróży osób dojeżdżających w szczycie porannym do pracy w Warszawie. Rozkład jazdy jest następujący:
– pociąg nr 6627 Warszawa-Wola odjazd 5.13 - Legionowo przyjazd 6.05
– pociąg nr 6628 Legionowo odjazd 6.15 – Warszawa-Wola przyjazd 7.13
– pociąg nr 8041 Warszawa Zach. odjazd 21.33 – Siedlce przyjazd 23.28
– pociąg nr 8942 Siedlce odjazd 5.29 – Warszawa Zach. przyjazd 7.24,
• od 19 grudnia na linii Warszawa – Działdowo, wypożyczone z PR Lublin dwa EZT, wzmocniły pociągi obsługiwane przez PR Olsztyn. Obecnie
na 7 obiegów obsługiwanych przez PR Olsztyn 5 obiegów zestawionych jest z 2 EZT i 2 na 1 EZT,
• od 22 grudnia skierujemy dwa dodatkowe EZT, wypożyczone z SKM Gdynia, do wzmocnienia składów pociągów kursujących na linii Warszawa – Działdowo do wzmocnienia pozostałych pociągów,

• w ciągu najbliższych dni „PKP Przewozy Regionalne” Spółka z o.o. udostępnią naszej Spółce tabor wagonowy, który zostanie wykorzystany na trasie Warszawa – Skarżysko – Kamienna. Odzyskane cztery składy EZT wyjadą na szlaki o największych potokach podróżnych: Warszawa – Siedlce i Warszawa – Małkinia; badania zapełnienia pociągów w trakcie, (* szczegoly pod tekstem)
• otrzymaliśmy zapewnienie ze strony ZNTK, że czas trwania naprawy okresowej zostanie maksymalne skrócony (z zachowaniem technologii naprawy),
• zawnioskowaliśmy do PLK o uruchomienie posterunku odstępowego w Ząbkach w celu uzyskania możliwości wstawienia dodatkowej trasy dla pociągu w relacji Tłuszcz – Warszawa Wileńska. Obecnie nie ma możliwości zwiększenia częstotliwości kursowania pociągu z powodu wydłużenia czasów jazdy między stacjami Zielonka – Warszawa Wileńska.
W chwili obecnej największym problemem Spółki „Koleje Mazowieckie – KM” jest niewystarczająca ilość taboru. W ciągu doby uruchamiamy 625 pociągów. Wciąż jednak użytkujemy jedynie 184 EZT.
W ubiegłym roku dodatkowo „PKP Przewozy Regionalne” udostępniały Spółce na linii Warszawa – Działdowo 20 szt. EZT, w obecnym rozkładzie (z chwilą wdrożenia) tylko 10 szt. EZT. (Ogółem korzystaliśmy z 30-33 EZT, a obecnie 15+2 – od dnia 19 grudnia 2005 r.)
Dodatkowo do pełnej obsługi przejęliśmy linie na następujących odcinakach: Radom – Skarżysko – Kamienna – Radom i Łuków – Siedlce – Łuków. W ubiegłorocznym rozkładzie na ww. liniach kursowały pociągi Spółki „PKP Przewozy Regionalne”. Od PR Lublin przejęliśmy 18 pociągów na odcinku Siedlce – Łuków – Siedlce w tym na odcinku Warszawa – Łuków – 5 pociągów, a od PR Kielce – 13 pociągów na odcinku Radom – Skarżysko – Radom.
Jednocześnie informuję, że dodatkowym czynnikiem mającym niekorzystny wpływ na dowozy osób do pracy, są prowadzone roboty torowe, które rozpoczęły się na tydzień przed wdrożeniem rozkładu jazdy i trwają nadal. Są one prowadzone na liniach:
• Warszawa – Skarżysko – Kamienna (zamknięcie na odcinku Jastrząb – Rożki, Łączna – Suchedniów – Skarżysko, Czachówek Płd – Piaseczno i Piaseczno – Okęcie),
• Warszawa – Dęblin (zamknięcie na odcinku Dęblin – Życzyn, Zabieżki – Celestynów),
• Warszawa – Małkinia (zamknięcie na odcinku Zielonka – Warszawa Wileńska, Tłuszcz – Mostówka),
• Warszawa – Siedlce (zamknięcie na odcinku Sulejówek Miłosna – Mińsk Mazowiecki, Mińska Mazowiecki Stacja),
• Warszawa – Łowicz (zamknięcie na odcinku Bednary – Sochaczew)
Powodują one znaczne trudności w realizacji rozkładu jazdy (opóźnienia, odwołania pociągów, autobusowa komunikacja zastępcza).
Zamknięcia szlaków z powodu robót torowych w wielu przypadkach zostały wprowadzone bez zgody Spółki „Koleje Mazowieckie – KM”.
Pragnę jednak podkreślić, że wnikliwie analizujemy wszystkie uwagi i sugestie ze strony naszych podróżnych. Zapewniam , że w miarę możliwości będziemy je sukcesywnie realizować.

*A teraz najlepsze dotyczace skladow wagonowych:
Jako wspomniane w komunikacie sklady wagonowe beda uruchomione sklady wagonowe w zestawieniu ET22 z Bhp w nastepujacych relacjach:
21042 Skarzysko Kam. 4:57 - Wwa Wsch. 7:37
21044 Skarzysko Kam. 6:32 - Wwa Wsch. 9:15
21234 Radom 14:52 - Wwa Wsch. 17:06
12043 Wwa Wsch. 14:33 - Skarzysko Kam. 17:27
12045 Wwa Wsch. 17:28 - Skarzysko Kam. 20:29
12227 Wwa Wsch. 9:41 - Radom 12:06


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 3:17, 29 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





A tak wygladaja [link widoczny dla zalogowanych] w obiektywie Piottra.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:22, 29 Gru 2005
Witek M.
Zawiadowca

 
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Goclaw





Najlepsze, ze jeszcze w oliwkowym malowaniu. Ekstra!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SKM Warszawa - ktoś coś rozumie ?
Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor w skali 1:1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin