Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ]

Zapraszamy na http://ForumTT.pl

Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Ogółem -> KKS vs. Sprzęg zwykły - Co, jak i dlaczego - Dyskusja Idź do strony Poprzedni  1, 2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 19:03, 28 Mar 2006
marjas
Starszy Manewrowy

 
Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Luboń City





Udało się Very Happy Wszystko ładnie pasuje. Przerwa jest minimalna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:57, 28 Mar 2006
Cobrix
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





A ja mam jeszcze pytanie o KKSy. Na pierwszych zdjeciach u Charakterka i KrzyszTTofa KKSY zalozone sa tymi bolcami w gore. Ja zalozylem wszystkie odwrotnie - tzn. wystajacym bolcem w dol. To chyba nie ma znaczenia ale dla pewnosci wole sie spytac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:10, 28 Mar 2006
Karol
Moderator

 
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grybów/ Limanowa





U mnie jest bolcami na dół, wiec chyba to nie ma znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:16, 28 Mar 2006
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





MarcinSz napisał:
Trochę mnie mierziło każdorazowe złączanie KKSów i późniejsze ich rozłączanie (wymagało to dziwnych wygibasów, nie dało się rozłączyć mechanicznie) Evil or Very Mad . Upierdliwość tego przekraczała korzyści wizualne.

Dlatego Tillig wymyslil nowy sprzeg. Glowica krotkiego sprzegu z mozliwoscia rozlaczania mechanicznego w podobny sposob jak w klasycznych sprzegach.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:23, 28 Mar 2006
dawid tt
Młodszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek





Super jest ta poprawka mała ale jak cieszy !!! Przerwa prawie znikneła i tabor ładnie się prezentuje na makiecie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:41, 28 Mar 2006
bs0
Maszynista

 
Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy





Tillig to w ogóle powinien za takie coś zarządzić darmową wymianę starych (obecnych) sprzęgów na te nowe głowice krótkiego sprzęgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 28 Mar 2006
Charakterek
Moderator

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 579
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom





pisałem do Tilliga w tej sprawie. Radzą zakładać bolcami w górę, gdyż jakiekolwiek rzeczy pomiędzy torami (przejazdy etc) mogą powodować rozerwanie składu bądź uszkodzenie gniazda. Ja wkładam wagony od góry i zaskakują błyskawicznie. Rzeczywiście nowy sprzęg modelowy będzie dostępny mniej więcej za 2 miesiące. Wymieniam natychmiast!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KKS vs. Sprzęg zwykły - Co, jak i dlaczego - Dyskusja
Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Ogółem
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin