Charakterek |
Moderator |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2005 |
Posty: 579 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radom |
|
|
|
|
|
|
No i wagony TT. Znów kilka fajnych będzie Na początek towarusy.
2 szt BTTB zostawione z sentymentu. No czasami tak trzeba...
Wagony z Ifami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dalej to już Tillig. Wszystkie wagony posiadają kinematykę krótkiego sprzęgu. Przy niektórych będę pisał komentarze, byście kupowali z głową...
Cysterny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chłodnie - tą możecie śmiało i w ciemno kupować. Raz, że PKP a dwa, że cena jest bardzo atrakcyjna...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kwasiarka - dość droga, niemniej warta polecenia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oppeln PKP.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wapniarka. Są dwa wykonania. Z krzywymi i prostymi klapkami. Ta z krzywymi jest cudacznie pomalowana i ma pośrodku burty taki dzyndzelek podtrzymujący klapkę w górze. Ja chciałem tą z krzywymi, no takie mi się podobają i już! Tu otwarta klapka, byście zobaczyli to, o czym piszę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Węglarka. To akurat jest model klubowy - niedostępny nigdzie indziej. Niemniej jednak podobne (brązowe) są warte polecenia. A ich cena (mniej niż 50 zł) ze wszechmiar zachęcająca...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wagon na wino - bo się żona obraziła srodze, że tamte sprzedałem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz przejdziemy do cięższej gwardii - czreroosiówki. Ja kocham czteroosiowe towarowe. Wyglądają superowo. A jak stukają na zwrotnicach!
Cysterna:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kieszeniowy - PKP
[link widoczny dla zalogowanych]
No i platformy - te to po prostu uwielbiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rils - to polecam serdecznie. Mikołaj za pasem, potem gwiazdka - dacie radę. A przekonacie się do taboru Tilliga:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Samowyładowczy. PKP. Fajny, ale nie tak fajny jak Rils.
[link widoczny dla zalogowanych]
Węglarka. Ma otwierane drzwi. Jest superowa!
[link widoczny dla zalogowanych]
To tyle taboru ciężkiego. Teraz osobowy.
Na początek - sentyment - BTTB. Tu Karol jest proszony o przewinięcie tego posta ku dołowi...
Bipy. 3 szt czteroczłonowe. Zwracam uwagę na bipkę DR z czarnym paskiem na dole. Taką dziś dostać - to cud.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu przemalowywanka. Ale i tak ekstra wygląda...
[link widoczny dla zalogowanych]
No i chluba mojej starej kolekcji - czteroczłonowa PKP.
[link widoczny dla zalogowanych]
Warsiaki. Zatrzymałem, bo PKP. Każdy oświetlony, jeden ma światła końca pociągu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedynka PKP - przemalowywanka, ale słodka. świetlona.
[link widoczny dla zalogowanych]
I do końca już Tillig - Karol nadal przewija - oba oświetlone:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dalsze wagoniki mają kinematykę krótkiego sprzęgu i są:
Eilzugi - oświetlone firmowo na żarówkach.
M wageny - oświetlone przeze mnie na diodowych listwach firmowych...
Tu Karol zaczyna powiększać.
Eilzug:
Bagażowy - uchylane drzwi, wyposażenie wnętrza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Klasa druga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Klasa druga z bistro:
[link widoczny dla zalogowanych]
Klasa 1/2. Tu nareszcie klasa pierwsza ma szersze okna od drugiej. Ponadto przedziały klasy pierwszej są czerwone - pozostałe - zielone. Miły akcent!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sypialny. Taki miły dodatek do składu. Wkrótce się go podepnie do Karolowej 01 i będziemy szaleć.
M wageny:
Wagon Eurotrain - który jest ciągnięty za lokomotywą. Dodatkowo posiada oświetlenie końca składu Klasa druga.
Następna dwójka:
Jedynka zobaczcie, że ilość otworów okiennych jest inna niż w dwójce.
No i wagon z aneksem bagażowym i przy okazji bufetowy. Ten to jest pełen wypas! Z końca składu - dodatkowo światła końca pociągu...
No, to koniec taboru. Jak coś dojdzie - będę dodawał. Na razie mam tyle. Niewiele w porównaniu z tym, co było, ale nie żaałuję zamiany. |
|