Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ]

Zapraszamy na http://ForumTT.pl

Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor -> BR52, która wersja? Idź do strony 1, 2, 3  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
BR52, która wersja?
PostWysłany: Sob 19:31, 31 Gru 2005
BR101 112-1
Moderator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Tak jak kolega maciek_kolej, mam problem z wyborem, nie tyle loka, co jego wersji. Rolling Eyes

Mam 4 kandydatki:

a)BR52 IIIep. DR
[link widoczny dla zalogowanych]

b)BR52 IIIep. DB
[link widoczny dla zalogowanych]

c)BR52.8 IVep. DR
[link widoczny dla zalogowanych]

d)BR52 IIIep. DR ze sztywnoramowym tendrem
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze mam dylemat nad [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:01, 31 Gru 2005
DBv
Moderator

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wien Hernals





Moja opinia:
Weź DR epIII lub DB epIII. Po pierwsze to wersje, można by rzec podstawowe, oddające najlepiej charakterystyczny wygląd tej lokomotywy. Po drugie sa tańsze. Jeżeli jakoś specjalnie nie interesujesz sie taborem DR z lat 80-tych, to BR52.8 Reko możesz sobie spokojnie odpóścić, tym bardziej, że jest droższa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:00, 31 Gru 2005
BR101 112-1
Moderator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





No to jestem przekonany w 70% na a) lub b) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:27, 31 Gru 2005
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





Gdybys kiedykolwiek planowal przebudowe BR52 na Ty2 to warto wybrac jak najstarsza wersje. Reko DR odpada ze wzgledu na zbyt duze zmiany w wygldzie kotla.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:29, 31 Gru 2005
BR101 112-1
Moderator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Zamierzam pozostać w DR/DB, więc konwersja mnie nie interesuje :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:35, 31 Gru 2005
BR101 112-1
Moderator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





A co na temat wersji z tendrem sztywnoramowym? Czy miał ktoś kiedyś z nią doczynienia Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:17, 02 Sty 2006
Charakterek
Moderator

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 579
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom





BR52.8 IVep. DR
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na tą zbieram

BR52 IIIep. DB
[link widoczny dla zalogowanych]

A tą mam. Urzekła mnie małą ilością napisów na tendrze. Superowa jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:51, 02 Sty 2006
ArturSch
Administrator

 
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia





Charakterek napisał:
BR52 IIIep. DB ... A tą mam

Czy te wszystkie wersje mają identyczne wnętrzności ?
Coś mi sie obiło o uszy że np wersje BR101 mają różne silniki ...
Czy to ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:54, 02 Sty 2006
jarkott
Młodszy Manewrowy

 
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot





Jeśli chodzi o BR101 to wcześniej była sprawa poruszana - wszystkie modele tej serii posiadają silnik 3-polowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:20, 05 Sty 2006
wski
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKM Gdynia





co do wnętrzności, zdaje się że tak, nawet z tendrem skrzyniowym, polecam obręcze od razu potraktować "kropelką", bo lubią się gubić, po 20 godzinach przeróbek mój 52 ma wybieg do 30 cm(!), a osie poluzowałem tak, że przechodzi nawet r 286 mm, następne 30 godzin i może startować w kat. A2 jako Ty2, ale co do zdradzania pewnych tajemnic na tym forum, musi się wypowiedzieć Krzysztof -Oelka, bo tekst był już kierowany do publikacji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:50, 05 Sty 2006
ArturSwider
Administrator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 1011
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Hi,

No ładnie, ładnie Pawełku...

Dasz nam nacieszyć nasze oczy tą przeróbką? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:06, 06 Sty 2006
wski
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SKM Gdynia





w tym przypadku bardziej potrzebny będzie opis, zdjęcia bez niego będą trudne do odszyfrowania, pozdrowienia,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:37, 08 Sty 2006
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





BR52.8 IVep. DR
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym wybrał tą. Po zatym wszystko zależy jaką epokę chcesz wybrać albo czy model będziesz przebudowywał na lokomoywę PKP.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:17, 15 Sty 2006
MarcinSz
Starszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań





BR101 112-1 napisał:
A co na temat wersji z tendrem sztywnoramowym? Czy miał ktoś kiedyś z nią doczynienia Question


chciałbym powrócić do tematu tendra sztywnoramowego - czy moglibyście mi przyblizyć temat - czy różnił się od standardowego, jak oceniacie model loka z tym tendrem?
przymierzam się do nabycia tegop modelu i chcę być pewny, że to dobra decyzja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:42, 15 Sty 2006
oelka
Moderator

 
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-MDM





szwaniu napisał:
BR101 112-1 napisał:
A co na temat wersji z tendrem sztywnoramowym? Czy miał ktoś kiedyś z nią doczynienia Question


chciałbym powrócić do tematu tendra sztywnoramowego - czy moglibyście mi przyblizyć temat - czy różnił się od standardowego, jak oceniacie model loka z tym tendrem?

W oryginale? Wlasnie sztywna rama z czterema osiami, zamiast dwoch dwuosiowych wozkow. I co tez widac skrzyniowa zamiast beczkowej skrzynia wodna. Tender byl konstrukcja pochodznia austriackiego.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BR52, która wersja?
Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin